منتدى ملكة القصر

يسر ادارة المنتدى الاشتراك فى اوريفليم تحت كود231066 او 231391
 
الرئيسيةالبوابةاليوميةمكتبة الصوربحـثالأعضاءالمجموعاتالتسجيلدخول
بحـث
 
 

نتائج البحث
 
Rechercher بحث متقدم
المواضيع الأخيرة
» وصفات هايلة لتكثيف وتنعيم الشعر
السبت مارس 26 2011, 02:02 من طرف د نسرين

» :: طموحة بذاتي .. استثنائية في حياتي ::
الجمعة فبراير 18 2011, 05:59 من طرف د نسرين

» مصر فوق الجميع
السبت فبراير 05 2011, 01:12 من طرف sarora

» :: فضفض مع الصور ::
الخميس فبراير 03 2011, 05:12 من طرف sarora

»  لا تتسرع فى حكمك عمن حولك
السبت يناير 22 2011, 03:58 من طرف د نسرين

» رواية (أنت لى) الرومانسية الرائعة
السبت يناير 22 2011, 03:54 من طرف د نسرين

» هل صمت المراه يزيد من جاذبيتها
الثلاثاء يناير 18 2011, 21:17 من طرف samar

» من نوادر جحا
الثلاثاء يناير 18 2011, 18:33 من طرف د.نشوى عبدالفتاح

» Holiday French Tip Nails
الثلاثاء يناير 18 2011, 01:26 من طرف sara smsma

ازرار التصفُّح
 البوابة
 الرئيسية
 قائمة الاعضاء
 البيانات الشخصية
 س .و .ج
 بحـث
منتدى
التبادل الاعلاني
ازرار التصفُّح
 البوابة
 الرئيسية
 قائمة الاعضاء
 البيانات الشخصية
 س .و .ج
 بحـث
أفضل 10 أعضاء في هذا المنتدى
د نسرين
 
sarora
 
د.رشا
 
samar
 
sara smsma
 
ليالي
 
د.نشوى عبدالفتاح
 
الورد الجوري
 
اسيرة الذكريات
 
dr.samar
 
تصويت

شاطر | 
 

 ادخلوا شوفوا اللى يزعل مراته اخرته ايه ؟

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي اذهب الى الأسفل 
كاتب الموضوعرسالة
sarora
وصيفة متميزة
avatar

انثى
الميزان الماعز
عدد المساهمات : 151
نقاط : 349
السٌّمعَة : 15
تاريخ الميلاد : 16/10/1991
تاريخ التسجيل : 13/09/2010
العمر : 26
الموقع : اوريفليم و افون
العمل/الترفيه : اوريفليم و افون
المزاج : الحمد لله

مُساهمةموضوع: ادخلوا شوفوا اللى يزعل مراته اخرته ايه ؟   الأربعاء أكتوبر 27 2010, 02:08

شوفوا اللى بيسيب مراته زعلانه منه بيحصلوا ايييييييييه








واحد كان سايق عالطريق بسرعه ومعاه مراته اللى زعلانه منه " وماادراكم بئا زعل البنات"
نكمل


فجأه شاف فى المرايه شرطي ييشاور له عشان يوقف العربيه
, جاله الشرطي وقاله انت سايق فوق 180 كم والطريق سرعته 80 كم عشان كده هتاخد مخالفه

الزوج: معليش انا كنت فوق الـ 80 بشويه صغيره "شوفتوا الكدب تؤتؤ عيييييييييب"

الزوجه :حبيبي انت كنت ماشي عالاقل 180

الزوج : نظرة حقد وغل لمراته

الشرطي :يلا وكمان مخالفه عشان النور الخلفي مكسور

الزوج : مكسور ؟؟؟؟... انا معرفش انه مكسور

الزوجه : ليه مـا انت قلتلي ان اللمبه اتكسرت من كم اسبوع؟

الزوج : نظرة حقد وغل لمراته لتانى مره

الشرطي : ومخالفه كمان لانك مش رابط حزام الامان

الزوج : انا فاكك الحزام دلوقتى حالا لما حضرتك وقفتنى لما وقفت "شوفتوا الزوق ال ايه حضرتك ههههه"

الزوجه : لا لا لا , حبيبي انت عمرك ما ربطت الحزام

الزوج و هو بيغلى: انتي متعرفيش تسكتي ابدا؟؟؟؟؟؟؟؟

الشرطي بيسأل الزوجه: هو دايما بيصرخ فى وشك كده؟؟؟؟؟

الزوجه : لالالا حرام مش دايما بس لما بيكون سكران بس ههه

الشرطي : سكران؟؟؟

الزوج : لالالالالا, ما تصدقها ش

الزوجه: ما بتردش عليه, هو لقا ازازه ويسكي فى العربيه يوم ما سرقها

الشرطي : يعني العربيه كماااااااااان مسروقه؟؟؟؟؟؟؟؟

الزوج : ما تصدقهاش يافندم.... وانتي اسكتى خاااااالص وما تخلنيش أطلقك

الشرطي : هو على طول بيهددك بالطلاق كده تؤتؤتؤ؟؟؟؟؟؟؟

الزوجه : مش ده لما يكون متجوزنى اصلاااااااااااااان !!!


هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
احلى حاجه عجبتنى الشرطى هههههههههههه


الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
 
ادخلوا شوفوا اللى يزعل مراته اخرته ايه ؟
استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 1

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
منتدى ملكة القصر :: قصر الفضفضة :: قصر الفضفضة العامة-
انتقل الى: